mandag, desember 03, 2007

Nesten hjemme

Var i Arequipa i helga. Her har jeg bodd i tilsammen over et år. Det føltes nesten som å komme hjem. I allefall det nærmeste jeg kommer hjem på denne siden av kloden. Jeg forteller kun det viktigste:

  • Var hos frisøren, noe jeg har ventet LENGE på!
  • Jeg hadde en prat med den kjente skolissemannen og fikk tatt et etterlengtet bilde av ham.
  • Var med venner fra min "første periode" som ettåring
  • Handlet julepynt, kjoleR, tacosaus og diverse annet jeg ikke finner i Juliaca
  • Döner kebab på El Turko
  • Volleyball og ungdomsmøte i "Encuentro con Cristo"
  • Var med å malte kirka i "Mi Peru" lysegrønn...!
  • Gudstjeneste i samme kirke søndag morgen, hvor jeg fikk en nydelig Rocoto Relleno etterpå.

Her spiser Maxi og jeg Rocoto Relleno

3 kommentarer:

Anonym sa...

lo que me perdii!!! provechoo!!! :)

Elisabeth sa...

siii pues, -muy rico! :P

Anonym sa...

Qué rico!
Me gusta también :-)