tirsdag, desember 11, 2007

Gran concierto

Søndag ettermiddag var det stor konsert i kirka jeg går i her i Juliaca, "La Revelación". Det var ungdommene som arrangerte, og de har planlagt i lang tid i forveien. Det har blitt reklamert for konserten på TV, og det har blitt delt ut flygesedler på Universitet, på markedet og i sentrum.

Ungdommene fra "La Revelación" åpnet konserten med en sang som spør hvor du vil ende opp etter livet på jorda er slutt. Dette var også temaet for konserten.

To grupper fra Juliaca, og to fra Arequipa var med og deltok på konserten. Musikken var til tider litt voldsom etter min smak, men det var også en del som var bra. Tekstene på noen av sangene ble vist på storskjerm, slik at de som ikke kunne sangene fra før, kunne få med seg innholdet.

Nå håper vi bare at de nye som kom vil komme igjen, slik at de kan bli bedre kjent med Jesus, han som er den eneste veien til himmelen.

SKP-7 fra Arequipa

4 kommentarer:

Claudius sa...

Hei snella!

Naa er jeg endelig tilbake her paa bloggen. Det maa jo til med tanke paa hvilke eventyr som ligger foran. Maa jo skrable litt ned om hva som skjer naar vi treffes i Rio, om Gud vil. Haaper han bevarer oss paa reisen! Tror nok han vil sende englevakt paa alle vaare veier. Er fortsatt i Cocha. Alene naa, men drar til Iquique med buss i morgen kveld. Ikke lenge igjen til Kristiiin kommer, saa jeg faar vaere paa plass i Santiago for aa treffe henne der. Vi sees snart, amiga!

Gud velsigne deg!

Marte Gard Ullenes sa...

Drømte i nått at eg va i Nystå å åt ribba me deg og Ingelin. Glede meg te å vær me deg igjen, om ei stunn...

Elisabeth sa...

ribba faktisk. kjekt då :)
glede meg eg og!

Claudius sa...

Helleu!

Naa er faktisk jeg flinkere enn deg til aa oppdatere bloggen min. Det maa du ikke vaere bekjent av, saa her er det bare en ting aa gjoere - OPPDATERE! Neida... Liker godt aa lese om den konserten, jeg. Kan gjerne lese den om igjen et par-tre ganger til...

Naa er jeg i Iquique og koser meg maks. Gleder meg til strandliv paa den andre siden av kontinetet ogsaa, for da er du med. Da skal det bli heftig bloggskriving, da! Maa ta en hel droess av bilder ogsaa...