søndag, september 23, 2007

Queremos que parta la torta..!

I går var alle misjonærene invitert til bursdagsfeiring hos Monsen i Quinta Tristán. Kjell-Magne ble 25 år. Kvart 100 år. Det må feires.

Høydepunktet i bursdagene her nede er kaka. Det er det kanskje i Norge, også...? Uansett, her har man en tradisjon som jeg godt kan like. Bursdagsbarnet må ta et bitt rett av kaka. Se her:

Ekteparet Birkelund endte opp med et godt stykke kake :)


I går var også en stor dag for meg selv. Ungdommene i Buen Pastor hadde også kake i går. Den var for "El dia de la juventud" som er i dag, men den ble også en avskjedskake til meg som snart reiser til Juliaca. For første gang i mitt liv, tok jeg et bitt rett av kaka...! Stort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jajaja la foto esta graciosa... por lo visto te divertiste mucho...cuidate un saludo.

Ragnhild sa...

ååååå, Gleder meg virkelig til PERU!!!