fredag, september 28, 2007

Frisk som en fisk!

Utrolig godt å se Solveig frisk igjen! Humøret er på topp, og matlysten likeså. (Sjekk ut hennes egen side dersom du ønsker utdypning på dette området!)

Alle, til og med jeg som er så glad i Arequipa, er nå beinklare for å flytte til Juliaca. I morgen er dagen. Jeg skal få min egen leilighet, og bli kjent i byen som for mange gjelder som verdens styggeste by. "Den blir finere jo lengre man bor der", sier folk, og det er jo et godt tegn. Gleder meg til å bruke sykkeltaxi som fast fremkomstmiddel ;)

For de som helt har glemt at de kunne sende post til meg i Arequipa, må ikke fortvile. Det går også post til Juliaca. Alt norsk, alt koselig, alt spiselig og leselig mottas med takk, og sendes til denne adressen:

Elisabeth Steinsland
Casilla Postal 348
Juliaca
Peru

I morgen drar vi fakisk. Etter å ha ventet i snart to måneder.
Jippi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

for et herligt bilde!! :)
godt når formen komme seg igjen. ein sette alltid marr pris på å var friske rett itte ein har vore litt sjukare enn vanligt.

fint at du skreiv adresså. eg har nemligt kjupt någe i sverige så eg har lyst å senda te deg:)

me e i oslo nå. meg, lars jørgen, oddi, axel og michael(bror t axel). samen me kjetil ska me på konsert i mårå kveld. det bler nok konge! nå e me sletne av den longe kjøreturen herte. Rolf'en min klarte turen forsåvidt bra, men eg trur an va sleden han åg på slutten. så nå ska an få kvila heilt te me kjøre tebage på sunndag. me ska innom steinar på veien heim igjen.
merkeligt å var i oslo, åsså e kje du her denne gongen!
men du e jo i peru, å forhåpentligvis ska eg te deg der åg:)
bare ein rask oppdatering.
glaidu gullet!

Claudius sa...

Kult å høre at du er klar for Juliaca. Håper virkelig at du liker deg der og at du finner en fin gjeng å henge med utenom den herlige gledessprederen som du har bilde av her. Utrolig skjønn lita berte!

Yess, nå skal jeg bli bedre på oppdateringer på bloggen min. Tenker det blir kult om 10 år når jeg kan lese om mine egne erfaringer på bloggen og tenke hvor fint jeg hadde det. Da kommer jeg nok til å sjekke bloggen din oftere også, så keep up oppdateringene så jeg får noe spennende lesestoff!

Drar om litt over en uke. Da er vi i alle fall på samme kontinet!

Håper å se deg der, Isabel!