onsdag, september 26, 2007

Lesehesten

Elisabeth Steinsland er ikke kjent for å være en lesehest. Hun kan faktisk ikke huske sist hun leste en hel bok. Er det over to år siden? Ja, kanskje. Hun er nemlig litt rastløs, og vet ikke alltid å ta seg tid til å lese. For nøyaktig en uke siden tok Elisabeth fatt på en roman. Denne hadde 415 sider. I dag leste hun den siste sida.

Nå er Elisabeth klar for å gå løs på bok nummer to i serien, og kanskje om ikke så lenge også nummer tre.

Konklusjon: "To kors" av Elizabeth Musser er en bra bok. Også for dem som ikke er lesehester.

5 kommentarer:

Marie sa...

Jeg liker å lese, må alltid ha en bok å lese. Men nå har jeg ingen (utenom pensum), og det er litt stusselig. Kanksje jeg skal prøve meg på "din" bok engang!
Håper du har det bra, virker sånn ut i fra bloggen. Og gratulerer med kakebiten :) Artig!

Marianne sa...

heisan elisabeth. tror jeg har samme problem som deg. veldig flink på pesumbøker, men ikke ellers. har funnet ut at jeg må skjerpe meg, for hva annet skal jeg finne på når jeg blir pensjonist. Og man starter ikke med nye ting da som ikke allerede er gode vaner.. så skjerpings på oss nå.. hehe.. så bra du er blitt kjent med kaken på en ny måte du også

Anonym sa...

Flink jente! Lesing er bra. Enig i at de bøkene er gode. Har lest alle. Hanne

marenioslo sa...

Hei elisabeth!
Como está? Soy muy bien :) Me gusta Indonesia, pero no me acuerdo hablo Espanol..
jeg husker ikke å snakke spansk? Hehe, det ble litt feil.
Jeg har i hvert fall glemt spansken min, et nytt språk tar sitt inntog i denne hjernen.
Kjekt at du har det bra :)
Besod y abrazos de mi!

marenioslo sa...

besos mener jeg :)