søndag, september 09, 2007

Culto Unido

I dag hadde vi Fellesmøte for alle de ni lutherske kirkene i Arequipa. Folk kom, sent men godt, og kirka i Lanificio ble mer enn full av hermanos. Dette fellesmøte var "Luteranos al toq'" sitt initiativ, og vi var derfor med og leda allsangen. Her er beviset på at også jeg er med. Begynner å bli ganske god til å klappe takten igjen, selv om det kanskje ikke ser sånn ut på bildet...?

Tanken med fellesmøtet var å samle inn penger, klær og mat, og sende det til noen av de stedene som er hardest rammet av jordskjelvet. Fint å se de peruanske brødrene og søstrene komme inn døra med poser fulle av mel, sukker, klær, osv...

5 kommentarer:

Anonym sa...

asså... kaffår... står eg ikkje på venner å kjennte?

Elisabeth sa...

hmmm. der burde du jo absolutt stått! ka e adresså te siå di nå igjen??

Anonym sa...

hei gullet.
nå va d lenge si eg hadde våre innpå her, så eg fekk litt å lesa på.
eg likte at du kan gå å nynna på ein sang anywhere. det e eg FOR! :p

her har det vore jobbehelg for adle penga. jobbe 13 lørdag og 13 timar søndag når eg har jobbe helg (kvar tredje) og kjenne at det va ganske lenge.. men men, det gjek i groen fint. va bare når eg la meg i går eg kjente at eg va sleden. bler sikkert lettare når eg e marr inni systemet, nå e jo alt nytt liksom...

har fri halvaen vega, så nå har eg reist te kvitsøy og fått med meg valget i dag tilogmed. hehe. fekk beskjed av "tante liv" (tantå te pappa) så eg traff på i stemmelokale at det va godt at di onge gjore sin borgarplikt. hehe.

ja. det va ein liden oppdatering. eg tenkte å ta meg ein liden ferie ein plass te helgå, men eg må sjå ko møje av lønnå så må te regningar fysst. hm. åsså har eg søkt på flybilletar te peru. hehe. i mangel av ting å bedriva tiå mi på. ka flyplass e d me reise te når me vil te deg? eg bjunne å spara når neste lønning komme:)

Elisabeth sa...

Så koseligt med lange hilsen, Brit!
Likte spesielt godt avslutningen på hilsenen din! Te deg og eventuelt andre som vil te meg: Flyplassen e LIMA!!
(må ta innenlandsfly eller buss ittepå...)

Kristiiin sa...

Hola! :) ja, mi går litt av de samme veiane, hehe! Det å kjøre pizza e ekstrem sport! Et adrenalin kick med stor fare for fartsbøter og sinte kunder. tror kanskje ikke jeg holder ut lengre enn til jul, når jeg endelig skal få oppleve litt av sør amerika:)
var i leiligheten "din" en natt, fra søndag til mandag, koselig!