torsdag, november 09, 2006

Om eksamen, tannlege og sånnt...

Jeg stod på terminoppgaven! Hurra!
Nå er det bare å forberede seg til eksamenene. De kommer rett rundt hjørnet. I alle fall prøve-eksamenen nå på mandag. Da skal vi få se hvordan vi ligger an i kirkehistorien. Så nå er det kirkefedre og reformasjon det går i.

I går var jeg hos tannlegen og fikk tettet igjen et hull. Det var faktisk så stort at jeg kjente det selv, med tunga, og andre kunne se det hvis de stakk nesen inn i munnen min. Merethe tok et bilde av et, og jeg kunne faktisk se det. Da er det stort. Jeg har i allefall ikke hatt et så stort hull før. Vi tror det var et gammelt hull som hadde mistet sin tidligere fylling (sikkert dratt med seg litt ekstra av tanna mi også, ikke vet jeg..!). Tannlegen fant ut at jeg hadde et hull i tanna på siden av også, så jeg må tilbake til henne i desember. Jeg har lovt henne å bruke tanntråd hver kveld. Jeg har vært veldig flink til nå...

Ingen kommentarer: