lørdag, januar 05, 2008

Reklamepause

Det begynner aa bli en stund siden sist, men saann blir det bare naar man har besoek og er paa reise. Tenkte bare jeg skulle gi dere et glimt av noe av det dere kan faa servert paa bloggen naar jeg er tilbake i Juliaca mot slutten av januar.
  • Overnatting hos en lokal familie paa oeya Amantani i Titicacasjoen
  • Frustrasjon over flyselskapet LAN
  • Gratis opphold paa fem stjernes hotell i Lima
  • Alene i Rio de Janeiro

Altsaa, mer om dette naar jule-/sommerferien gaar mot slutten.

11 kommentarer:

Bjørg Marit sa...

gleder meg!!!

Claudius sa...

Hey babe!

Hold meg oppdatert paa hvordan det gaar med dere! Er kjempespent. Du aner ikke hvor gjerne jeg skulle ha vaert der jeg ogsaa, men denne gangen gikk det ikke.

Pass paa dere selv. Skal sitte hjemme i Norge og tenke paa dere.

Stor klem

Ragnhild sa...

Gleder meg!

Marie sa...

Jeg gleder meg også :D
Hva er adressen din?

Elisabeth sa...

Hei, hei!!
Kjekt at dere gleder dere :)
Adressen min er: Casilla 348, Juliaca, Peru.

Kurt Inge sa...

har du fått gaven?

Elisabeth sa...

Nei. Hadde ikke faatt den naar jeg sist var i Arequipa. Skal dit igjen rundt den 18. jan, saa da skal jeg sjekke igjen :)
Haaper den er komt da.
Snakkes!

Marte Gard Ullenes sa...

Gratulera så masse me dagen i går! Fekk du meldingen?
Håpe du har de bra!

Anonym sa...

miss u!

Elisabeth sa...

Hei!
Mobilen min ligge te toerk (!)akkurat naa, saa eg har ikkje faatt lest meldingar si i gaar tiligt. Velta i kajakk, visst... :S

Anonym sa...

Tragisk med den velten:( Hørtes ikkje så gale ut når eg såg det på facebook, men far leste mailen i går! Enda godt at det gjekk godt. Gla eg ikkje va med på det! Hadde nok vore tryggare å padla på Titicacasjøen slik me fantaserte om. Men eg såg ikkje noga kajakkutleige.... Tenke masse på deg