onsdag, mai 14, 2008

Man skal se og høre mye rart...

En dag var jeg på treningssenter og slo og sparket fra meg litt. En godt voksen dame hadde også tumlet seg opp til øverste etasje for å ta del i Taebo-treningen. Det var tydelig at hun ikke hadde vært med så mange ganger før. For å si det mildt. Men det var ikke hennes urytmiske spark og slag jeg hadde tenkt å fortelle om.

Damen var godt kledd. Omtrent midt i treninga tok hun av seg overtrekksjakken, og under der hadde hun en ULLGENSER! Da snakker vi ikke noe sånnt som superundertøy eller en annen tynn sort, dette var en tykk og god genser, i fin lusekofte-stil...! Mens hun står der og drar av seg genseren, hører jeg henne si til en annen dame:

"Jeg hadde kledd så godt på meg i dag, for det var så kaldt ute..., -men når man trener, så kjenner man jo ikke at det er kaldt!"

Sier du det?

3 kommentarer:

Mariann, sa...

aha.. gullkorn fra treningssenteret. Ikkje ofte du får høre det..

Merethe sa...

Kanskje det er en idé å svette bort fettet med varme klær:)

Familien Sele sa...

Hm, man lærer så lenge man lever!