tirsdag, oktober 16, 2007

Her bor Elisabeth

På tide med litt bilder fra min lille leilighet. Har fått kjøkken nå, så det ser ikke fullt så tomt ut som det gjorde før. Mangler fremdeles noe til å ha på veggene, og andre ting som er med å gjøre det mer hjemmekoselig, men jeg klarer meg fint. Har hatt lærermøte her i kveld; mitt første offisielle besøk (utenom hushjelpa på lørdag...)! Koselig.

Det øverste bildet over er tatt fra soverommet mitt, og viser stua og kjøkkenkroken med spisebord. På kjøkkenbenken kan dere skimte et stort og godt blomkål, med en enda større brokkoli ved siden av seg. Gigantisk!

Oppe til høyre ser dere soverommet mitt. Her sover jeg etterhvert meget godt, på grunn av det rødlige forhenget som skiller soverommet fra stua/kjøkkenet, og dermed holder lyset ute. Til venstre ser dere spisebordet mitt, tatt fra kjøkkenkroken og mot utgangsdøra, som leder til en svingtrapp ned til Hovdas patio.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du har fått det veldig fint hos deg! -Tusen takk for i kveld, høyde-pannekakene var gode, og selskapet om mulig enda bedre;)! -du er ein racer på å oppdatere bloggen;) Sjåast i måra!

Anonym sa...

fint der då! satse på at me får komma på besøg i påsken!!

Marianne sa...

Så koselig leilighet da. I like;)) Kan tenke meg at du koser deg bra i den.. Skulle gjerne hatt slike enorme grønnsaker jeg også..

Anonym sa...

Du klare å stikke deg fram i media, sjøl om du bur avsides! På førstesida i DAGEN, ikkje mange så kan skrøyda av d. Fint smil då, på bildet :-)
Bare tøyse, koselig d. Eg fekk ikkje heilt svar på om du ville vær med å tippe, koss e d med d?
Fin leilighet!
Hanne

Mrs. Bårdsen sa...

EY! eg har kje dagen lenger! HULK!

eg har fått meg leilighet eg åg:) konge! fekk veda d i dag. eg glede meg som ein onge. å hjernen min har kje fungert te stort aent enn å planlegga koss eg vil ha det. d e nemlig umøblert, å eg kan få lega meg AKKURAT som eg vil! jippiiiiii:)

Anonym sa...

Så jo cosy ut det da.. sånn all-in-one greie.. :)

Har du det fint?

marenioslo sa...

koselig :)
klem fra indo til deg