onsdag, januar 03, 2007

Årets første nederlag

Noen få minutt over i det nye året hadde Kristian og jeg vår lenge etterlengtede omkamp i armbakk. Fra før stod det 1-1 etter to jevne kamper i 2006. Med friskt mot utfordret jeg igjen min snart 14 år gamle nevø. Det gikk ikke helt som jeg hadde tenkt. Til tross for den intense treninginga i forkant, med armhevinger og diverse i stua, var det minstemann som seiret... Men det skal sies at det var en hard kamp! Jeg er nemlig ikke lett å slå! Nå har jeg innsett at et av mine nyttårsforsetter i 2007 må være å bli ennå sterkere.

9 kommentarer:

Anonym sa...

quien ganooo??? quien ganooo???....ejem disculpa. hola bueno acabo de ver las fotos y se nota que eres una chica fuerte asi que te reto a que me ganas jejeje bueno ya habra una oportunidad si Dios quiere...saludos cuidate. un besabrazo para ti.

Anonym sa...

P.D. puedes escribir en español o castellano? digo no? o me enseñas noruegfo por e-mail? :)

Anonym sa...

Bra Kristian!!!! =)

Eg har gitt han opp for lengst...

Anonym sa...

Hmmm.... spørs om du må ta dessa armhevingane dine litt meir jevnle.... hehe... såg ikkje så mykje te dei etter den dagen du så svært skulle begynne... Men stå på, e ska heie på deg! I dag va Merethe og e på elkjøp og fekk tak i router, så no ska d endele bli orden i ting...

Elisabeth sa...

Freddy: Mi sobrino ganó... :(
AK: Ska bli godt!

Anonym sa...

JOHO!

Må si jeg er skuffet oer formsvikten din. Du pleier jo å være uslåelig når det gjelder håndbak og så lar du en av dine titalls nevøer slå deg på den måten. Neiognei!

Får prøve å bryte litt med deg, jeg også. Mine fiskebollemuskler er ikke så store for ingen ting!

You rock!

Saludos de tu amiga Irene

Anonym sa...

Du som er så sterk.. hva skjedde? nei, elisabeth, det var nok dagsformen. Godt nytt år! Me savna deg på Kvitsund, men heldig for meg, så bur jo me i samme by, sjøl om eg har ikkje sett så mykje av deg. Når kommer Elisabeth på besøk?

Anonym sa...

jajaja hmmm pues si parece muy fuerte :) saludos...

Anonym sa...

det var vel ingen som tenkte på at det kanskje ikke var Elisabeth som var arm og svak, men at det heller kunne være Kristian som hadde fått en del nye muskler..!!- Hilde