torsdag, juni 05, 2008

Været

Når jeg nå nevner været, er det ikke fordi jeg ikke har noe annet å snakke om. Tvert imot synes jeg det er ganske interessant. Pluss at jeg har et visst behov for å opplyse (eventuelt advare) dere.
Mens jeg hører om varmt vær og solbrente kropper i Norge, blir det her i Juliaca stadig kaldere. Fargen vi fikk fra desember til mars forsvinner gradvis. Dette fordi høyfjellet generelt ikke er kjent for det varme klimaet, og fordi vi nå er i vinter i Peru. Og da er vi allerede kommet til poenget: Selv om jeg har bodd nesten et år i Sør-Amerika, ikke tro at jeg kommer hjem sjokoladebrun! Du kommer garantert til å være brunere enn meg.

Så vet du det.
Vil du sjekke ut været i Juliaca de kommende dagene, kan du gå inn her.

3 kommentarer:

Mai Kristine Vik sa...

Hehehe.... Du æ løyen! Takk for advarselen:)

Marte Gard Ullenes sa...

Seinast i går tenkte eg på kor brune du sikkert kom te å vær når du kjeme heim. Men eg ska prøva å stilla om den tanken litt. Forstår de når eg ser værmeldingå hjå deg. Blir vanligvis ikkje så brune i minusgrader. :)

Ingelin S sa...

hehe...! Du er sikkert brunere enn meg, uansett! =) Skal ikke så mye til! =)