lørdag, november 17, 2007

Tae Bo

Taebo kom inn i mitt liv for et par måneder siden når jeg hadde en prøvetime på "Sportlife" i Arequipa. Nå har Eli-Anne og jeg testet ut treningssenteret i strøket, og vært på to Taebo-timer der. Jeg må innrømme at det er litt vanskelig å følge med på alle trinna, men jeg er overbevist om at jeg skal bli en reser bare jeg kommer skikkelig inn i det...! Koser meg når jeg får slå og sparke av alle krefter ut i løse lufta, som forøvrig ofte blir til skumle mannfolk i tankene ;)

8 kommentarer:

Marie sa...

Det er artig med sånn trening!

Jeg drar 15. januar og skal være der i litt over to uker - joho! Du skulle absolutt ha vært med du og, men i nødstilfelle kan trioen prøve å samles til sommeren?!
(og det var penger jeg mente :) )

Merethe sa...

Kuuult!!!
Jeg vil også være med!!! Føler jeg har litt innestengt aggresjon.. Tekte jeg skulle hatt en boksesekk i stua her og denge løs på, men å sparke ut i løse lufta er kanskje litt mer lettvint:)

Mrs. Bårdsen sa...

hehe konge:) sko likt å sitt det synet;)
you go, girl!

Anonym sa...

så kult!! å så konge å snakka me deg igjen! du e savna i oslo.

Marte Gard Ullenes sa...

Har endelig fått sendt avgårde ein mail te deg. Blir alltid så usikker på ka adressa du bruke nå, så eg sendte te sinnataggen. Bruke du den ennå? Viss ikkje får du gi meg ei aen adressa så ska eg senn'an te den.

Nanna og Mads sa...

Lyder fedt med Tae Bo. Selv går jeg til step med Majbritt og det er fedt at få sig rørt:-)

Kunne ha været hygligt at se dig i Cusco, men forstår det godt! Må blive en anden gang:-)
Går det godt?
Her er vi i bedring:-)
Snakkes - Mads og Nanna

Bjørg Marit sa...

oi så artig, virker kjempe morsomt og slitsomt... Stå på!!

Familien Sele sa...

Hei. Kan du gå inn på "kommentarer" på vår blogg å se om du sånn halvveis kan tyde det som står der?
Ellers har vi det veldig bra, og begynner sånn smått å se at julen nærmer seg. Vi skal ha fri i romjula begge to, så det blir fint.
Håper du fortsatt har det fint!

Rolf Ådne