fredag, mars 16, 2007

Nå er det nok!

På hjørnet ved lyskrysset på Carl Berner står de. Ganske taktisk plassert, slik at de kan hykke tak i alle som står og venter på grønn mann. Typisk akkurat det lyskrysset jeg må gjennom hver dag når jeg skal på skolen. For dere som ikke har fått det med dere: Elixia åpner i august et nytt treningssenter på Carl Berner. Nærmeste nabo til SATS. Nå om dagene driver de med rekruttering. De står virkelig på!

Men nå er jeg lei. Og jeg tror ikke jeg er den eneste. Jeg er lei av å si "nei, takk" på en hyggelig måte. Nå går jeg omveier får å unngå at de tar kontakt med meg. Fortsetter de nå, vil jeg tro de skaper mer avsmak enn mersmak. Det er vel ikke bare meg som regelmessig passerer Carl Berner?
Jeg ville bare si: GI DERE, ELIXIA!!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hiss deg ned Elisabeth

Merethe sa...

Du har det fælt Elisabeth!

Hurra for Oxigena treningssenter på Grünerløkka!!!! Det er det som er tingen! Check it out på: www.oxigena.no (ble litt reklame det her..)

Elisabeth sa...

feigt å være anonym!

Elisabeth sa...

feigt å være anonym!

Merethe sa...

...og jeg som trodde du var gjennomført hyggelig Elisabeth...

Elisabeth sa...

Jeg? Hvor har du det fra?

Marianne sa...

De fra Elixia har en tendens til å være masete, men ser du bort i fra det er elixia uten tvil det beste treningssenteret på denne jord. Er bare desverre det dyreste også. hulk hulk.
For å svare på ditt spm merethe, er ikke uten grunn at elisabeth sitt barneskolerussenavn var sinnataggen. hehe

Digger deg elisabeth;)

Jan Ivar Vik sa...

Gå med musikk på øret. Da slipper du slitsomme selgere overalt. Du slipper også at overhyggelige ekspeditører i butikkene spør om du vil ha hjelp. Og hvis de likevel spør, så hører du de ikke uansett. Mitt tips.
(De må se at du hører på musikk, typisk litt store øretelefoner).

Elisabeth sa...

Nei, proppene mine er visst ikke store nok.. Får ta en tur til Clas Olsson og se om jeg finner en "dings som kan brukes"...

Anonym sa...

spør om du kan få telefonnummeret til vedkomne (rekrutteringsdamen/mannen) slik at du kan ringe de sent på natta og svare på om du ønsker å trene på treningssenteret.