onsdag, februar 07, 2007

Se på meg!


28.11.2005

11 kommentarer:

Anonym sa...

Savner du sporten?

Mariann, sa...

nice!! du så jo proff ut jo!!

Liv sa...

Ska sei! Hvis du står beit for någe å gjer når du e heima, kan du jo få med deg någen å spela i gymsalen. Det blir jo 'kje så profft då, men....
Paul og meg har spelt med volleyballnettet heilt te golvet. Me har rackert te låns.

Elisabeth sa...

Ingelin: Ja, jeg savner tennis! Ikke minst når jeg ser bilder fra spillingen!

Liv: Stilig! Det har jeg ikke tenkt at var mulig :)

Anonym sa...

Bildet tatt i Peru eller??
:)

Marie sa...

ser morsomt ut!!

Elisabeth sa...

Oh, Yes! Det er i Peru, vettu! :)

Anonym sa...

Ser jo kjempe proff ut jo! Du ass, viste ikkje at du hadde en fortid som tennis-spiller!

Bjørg Marit sa...

det var forresten Bjørg Marit som er den "ananymous"

Anonym sa...

ska sei! koffor e du singel seie bare eg??

Elisabeth sa...

Irene: eg har ofta lurt på det sama...