onsdag, oktober 03, 2007

I Juliaca

Da er jeg på plass i Juliaca. Dette er virkelig en annerledes by! Det er både sjarmerende og interessant og ta seg en tur i Juliacas gater. Her er sykkeltaxier i fleng, møbelgater, grytegater og andre gater.

Har fått en liten leilighet i huset til familien Hovda, og der skal det nok bli koselig når jeg får innredet den ferdig. Litt tungvint nå når jeg har verken oppvaskbenk, gass til komfyr, vaskemaskin eller hushjelp. Godt å ha noen å "snylte" på!
-Men det er noe jeg har, og det er et stort og godt kjøleskap! Litt stusselig likevel når jeg bare har smør, syltetøy og melk inni der...!

Har ikke vært så flink til å ta bilder, men jeg kan by på et par. Gata vi bor i heter Arica, og ser sånn ut. Ikke asfalt, nei. Inngangen til huset er den lysegråe porten. Innenfor porten er en stor åpen plass, ideell til fotball og parkering :) Huset er, som dere ser, både gult og grønt. Jeg bor i den grønne delen, oppe til venstre.


















Skrev først at jeg bodde oppe til høyre. HAHA, trodde dere jeg bodde i vanntanken? Det er bare jeg som fremdeles tar feil av høyre og venstre. Flaut. Trodde jeg lærte det da jeg tok lappen, men nei...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med ny bolig! Håper du får det fint der. Er forresten din tur til å tippe, hvis du vil være med, da.:)Hanne

Anonym sa...

Så stilig hus, det kulaste eg har sett si eg va i Kardemommeby. :-)

Godt å hørra at de går bra me deg. Ønske deg masse lykke te videre!
Klem!

Claudius sa...

Hey babe!

Ser ut til at du har det flott og det er bra! Man må jo ikke nødvendigvis ha det toppers materielt sett for å digge livet!

Blir kult å treffe deg snart! Jeg og du i La Paz gater. Det skal bli sving på sakene da! Skriv gjerne mer om hverdagen. Etter at jeg får fast internettforbindelse skal jeg bli en trofast leser av bloggen din. Nå kommer jeg meg bare på nettet innimellom, men da er jeg alltid innom latino-bloggen din!

See ya soon!

Anonym sa...

Skikkeligt kult hus altså. Godt at du trives i ny by! Kjekt å lesa kossen d går med deg, og ka du gjør på om dagane :)

Anonym sa...

konge:)

eg e glad i elisabethå mi