onsdag, oktober 25, 2006

Rommet mitt

Vi kaller det for verandaen, for det er det rommet mitt ligner på. Med tre store vinduer inn stua, pluss en klassisk verandadør, er det lett å ta feil. Verandadøra kan for øvrig bare låses innenfra, dvs fra stuen, så mine samboere kan når som helst låse meg inne. Noe annet som også er litt morsomt, er at gardinene som hindrer innsyn til rommet mitt fra stua, rett og slett henger på feil side av vinduene!! -Jeg har rett og slett null kontroll!

Rommet mitt kan også minne om et drivhus egentlig, for det har like mange vinduer utover på andre siden som det har inn mot stua. Det ser dere på bildet jeg har pyntet så fint med rødt... Disse veggene med grovt sett bare vinduer, utgjør da hver sin langside av rommet, mens kortsidene med rette kan kalles korte... (Ingelin måtte ligge på reiseseng i stua, for å si det sånn!)

Men jeg er glad og tilfreds. Har egentlig ingenting å klage på...
-Det måtte i såfall være at jeg frøs litt på nesen i natt. Tro om drivhuset er godt nok isolert for vinteren??


1 kommentar:

Elisabeth sa...

Syns ikkje bildene beskrive fullt ud koss eg har det her på verandaen, -så bare kom på besøg :)