tirsdag, oktober 10, 2006

Oppvekst

Her ser du huset jeg har vokst opp i. Min mormor kalte det en gang for "trekkspillhuset". Det ser ikke så stort ut, men det er akkurat som det utvider seg, og gir plass til så mange man bare vil!

Det har vært godt med et sånt hus når vi er såpass mange som vi er.
(åtte små og to store:)


Dette er utsikten og utsikten fra verandaen vår. Talgje er så grønt og frodig, -og så utrolig stille og fredelig! Fantastisk sted å vokse opp!

Kjært barn har mange navn. Det har også Talgje. Mest brukt er kanskje "Paradisøynå" og "Perlå i Ryfylke"...

2 kommentarer:

Merethe sa...

Ingen lastebil??

Princess Of God sa...

elisabisabeth!!
saa stas at du har fatt deg blogg, det liker vi!tusen takk for kommentarene paa bloggen min, blir saa oppmuntra hver eneste gang, smiler fornoyd og gleder meg til aa komme paa besok paa paradisoyo til sommeren, for jeg kommer!!!
love you