lørdag, juli 05, 2008

Oppdateringer

Mange kom å møtte meg på flyplassen da jeg kom hjem. Gøy.
Sist helg var jeg på Kvitsund i bryllup til Irene og Anders. Det var koselig.
Det har vært sommer og sol de siste dagene.

En kveld var jeg med på fisketur uti marka. Jeg fikk tre makrell som vi hadde til middag dagen etter. I tillegg til Kjetil og Rolf Ådne, fisket far også, men han måtte nøye seg med ett napp.
Jeg jobber mye i butikken, men på torsdag fikk jeg litt fri, og koste meg på stranda. Der var også mange av mine kjære nære, blant andre Eline.

3 kommentarer:

Marte Gard Ullenes sa...

Ååå, nå lengte eg te Talgje! Nesten tri veker, så e me der.

Den fisketuren dåkkar minne om ein aen fisketur (same plass såg de ut som) der me åg prøvde oss på makrellen, men enda opp me å setta kroken i botn...

Elisabeth sa...

ja, ikkje sant?? Det va vel omtrent same plassen ja :)

Marianne sa...

ser ut som første tiden tilbake på talgje har vært fantastisk:) Bra du nyter perleøyen. Klem