lørdag, desember 02, 2006

Første luke er åpnet...

Er jeg for gammel til dette?
Begrunn svaret!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du er absolutt ikke for gammel.
-en sjokoladebit er aldri upassende

Anonym sa...

Du er ikke for gammel! Adventkalenderen hører med i adventstiden. Jeg for min del har en kinder-kalender til en vesentlig dyrere pris...

Claudius sa...

Nei, du er ikke for gammel. Når du passerer 21 er du nok i eldste laget. 20-åringer har det mer gøy og det innebefatter julekalendere. Stå på, Elisabeth! Jeg digger deg!

Det er forresten nesten kanskje muligens ganske så helt sikkert at jeg begynner i M1 med deg etter jul. Blir gøy å ta de 30 studiepoengene og ikke minst gå i klasse med deg!

Stooor klem fra lille meg

Anonym sa...

mmmm hola que tal? hoy no estas te extraño mucho, ya me tengo que ir son las 4:50 de la tarde estoy aburrido y con muchas ganas de contarte lo que falta de mi sueño espero qu etenga un final feliz...cuidate ya nos vemos Elisabeth...:)

Marie sa...

jeg har to adventskalendere, og siden du er mye yngre enn meg (nesten et helt år!) er du ikke for gammel!!

Elisabeth sa...

Okey, begynne å ana at det e fullt lovligt å ha ein adventskalender i ein alder av 20 år... Sjøl om det e ein ussel 10 kroners sjokoladekalender med nisse på....? Jada, det må ein ha. Eg får forresten ikkje julesokk i år. For fysste gong. Det e surt. Skikkelig surt. Surare enn sursild faktisk.
Ehh...

Anonym sa...

Du er IKKE for gammel. Jeg har selv pakkekalender fra mamma. Og siden du er yngre enn meg er det ikke flaut. Er vel flauere at jeg har det.. tror dette er mitt siste år, hvertfall med pakkekalender. Har flaxkalender også. Det må vi alltid ha;)

Ikke vær flau søta. Julekalenderen er viktig for å få den rette julestemningen..

Anonym sa...

Elisabeth. Jeg har også vært for gammel for julesokken i to år nå, men har allikevel klart å sikre meg=) Min mening er at julesokk skal du få frem til du er gift eller får egne barn!!!