mandag, oktober 23, 2006

Takk for besøket!

Jeg har mange søstre. I dag handler det bare litt om en av dem. Hun heter Ingelin og er den som er nærmest meg i alder av de syv søsknene mine. Sammen utgjør Ingelin og jeg søskenflokkens etterpåklatt... Vi har hatt mye gøy gjennom oppveksten! Ikke bare gøy, kanskje, litt slåssing og kjefting på hverandre har det også vært. Men sånn er det jo bare med søsken. Jeg kaller oss for søstrene Steinbra. Det er opp til deg å finne ut om det stemmer.

Etter at vi hadde pusset litt vinduer, støvsuget, handlet og vasket litt tøy hos mormor, bar turen tilbake til Oslo. Heldig som jeg var, hadde jeg følge med Ingelin på bussturen. Hun ville tilbringe resten av helgen hos meg. Først i dag tidlig fulgte jeg henne til bussterminalen. (Ja sant, hvem skulle tro at det er hun som er eldst?? ;)


I går (søndag) hadde vi Marte og Jone på middagsbesøk. Vi hadde taco -med kyllingkjøttdeig denne gangen... Verdt å prøve! Det skal være "et litt sunnere alternativ", som de reklamerer så fint for på ICA. Det er jo en bra ting.

Jone leser eventyr for Marte...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for ei kjekke helg i Oslo=) Komme jedna igjen! Snakkes.

Anonym sa...

hola: pos la verdad no entiendo mucho lo que dice alli, espero que no te hayas olvidado de mis clasesitas de noruego...ya que tu eres mi maestra preferida (la unica que tengo) jejejeje...bueno Elita, espero que leas este comentario...estaremos en contacto ;)
P.D. espero que sepas quien soy...