torsdag, april 03, 2008

Hva skal det bli av meg?

I dag har jeg sendt inn søknad til samordna opptak. Problemet er at man trenger likevel ikke ha bestemt seg helt for hva man skal bli. Frem til 15. april kan man legge til og trekke fra utdanninger, og i lang tid etter det kan man skifte på prioriteringene. I dag fyllte jeg bare inn litt forskjellige ting som jeg synes er interessant, så for øyeblikket ser søknaden min slik ut:

1. UiO Lektor- og adjunktprogrammet, fremmedspråk
2. UiO Lektor- og adjunktprogr., kultur og samfunnsfag
3. UiO Spesialpedagogikk
4. UiO Spansk
5. HiO Barnevernspedagogutdanning
6. UiS Barnevern
7. UiS Allmennlærerutdanning
8. HiO Allmennlærerutdanning

UiO = Universitetet i Oslo
HiO = Høgskolen i Oslo
UiS = Universitetet i Stavanger

Bør jeg forandre på noe?

11 kommentarer:

Beate sa...

Ja, ha almennlærerutdanninga på HiØ (Høgskolen i Østfold - ligger i Halden) på førsteplass :o) Absolutt til å anbefale. Veldig bra utdanning her!

Billig er det også å bo her, og det er veldig nært Sverige og "svenskehandel".

Marte Gard Ullenes sa...

Veldig kjekt viss du kjeme tebage te Oslo. Trur LAP e veldig bra. Ein får møje utdanning i løpet av kort tid - 2 bachelorar og pedagodikk i løpet av 5 år, itte som eg forstår. Syns du ska satsa på lærer, de passe du abosutt te!

Anonym sa...

nei,det er sikkert bra, det! Men du må gjerne flytte UiS øverst, så kan du velge hvilket studie... ;)

Ang. sommerjobb har jeg sendt en mld til deg, men du har kanskje ikke fått den heller?!? Når er du evt interessert i å jobbe?

Elisabeth sa...

Har ikke fått den meldingen, nei...! Fatter ikke hva det er som skjer. Hva stod det i den?
Skal tenke på når jeg evt vil jobbe.

Familien Sele sa...

Enig med Ingelin. UiS, og så noe de har der. Du passer nok til både det ene og det andre, så bare la det stå til, så ordner det seg nok :-)
Masse spennende å lese på bloggen din, forresten. Vi følger med!

Elisabeth sa...

Har egentlig bestemt meg for å bo i Oslo, da...

Familien Hegglid sa...

Spennende liste, Elisabeth!! :) Ser jo ut som det blir en lærer av deg også! Skoy det! =)

Bjørg Marit sa...

så ut til å være en bra liste! Håper du kommer te Oslo du og neste år! Så kan vi henge litt igjen:)

Anonym sa...

ser veldig bra ut! LAP e absolutt OK!! E trives. Men det vett du jo... :)

Marianne sa...

Hva skjedde med sosionomutdanningen. Ser veldig bra ut. En venninne av meg tar det du har på nr 1 og er veldig happy:) Blit spennende å se hvor du havner. Keep us posted!!!

Anonym sa...

syns du ska flytta nr 3 t toppen så kan me gå i same klasse!! :-)