torsdag, februar 14, 2008

I går

Nå er vi tippa over til 14. februar her i Peru også, og det er faktisk Valentines Day i dag. Men det skal jeg ikke skrive noe om. Tenkte jeg ville si et par ting om gårsdagen.

I går var det fire år siden jeg fikk førerkortet. Plutselig er jeg liksom blitt litt voksen.
I går gikk strømmen da jeg akkurat hadde hoppa i dusjen. Bare flaks at jeg vaska håret med shampo og ikke balsam. (Ja, takk, begge deler, sier noen. Men heller bare shampo enn bare balsam, -det er dere vel enige i...?)
I går fikk jeg stat counter. Spent på hva den vil vise :)
I går spilte vi* fotball. Det var gøy.
I går lagte jeg flytende sjokoladekake for første gang etter jeg kom hit. Godt.
I går spilte vi mafia. Også gøy.

*Vi = "Juliacaungdommen" + studenter + besøk hos ea og km...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vi lurer på hva stat counter skal telle for deg.

Marie sa...

Statcounter er artig. Har hatt det fra min 2. måned som blogger, og artig å sjekke de merkligste grunnene til at folk ender på bloggen min. Artig å sjekke når folk er innom også :)
Hvis du skal lagre meg, så er jeg hjemme i Oslo nå :)

Marie sa...

Statcounter er artig. Har hatt det fra min 2. måned som blogger, og artig å sjekke de merkligste grunnene til at folk ender på bloggen min. Artig å sjekke når folk er innom også :)
Hvis du skal lagre meg, så er jeg hjemme i Oslo nå :)

Anonym sa...

tenker det er mor og far som lurer...! Men jeg lurer også!

Elisabeth sa...

Statcounter registrerer hvor mange som er innpå bloggen daglig, hvor i verden de befinner seg, og en del annet...

Mrs. Bårdsen sa...

ja, eg stemme for bare shampo.
:)

Marianne sa...

Hørtes ut som en veldig koselig dag. Den flytende sjokoladekaken hørtes nydelig ut. Håper du lager en sånn til meg en gang også. Stat counter er artig. Statistikken på bloggen min viser at de fleste finner siden min gjennom å søke etter oppskrifter. Kylling, pesto og spinat er populære ingredienser for tiden. Blir gøy å lese på folk søker på for å komme inn på din